2015. január 2., péntek

C'mon party girl...


Hol is kezdjem?
Ja, igen!



Boldog Új Évet ;)



Kijózanodtam, felmértem a helyzetet és rájöttem írni kéne'.
Előre leszögezném, ez nem a reklám helye és bulipreferenciáról sem beszélnék.
Mindig arra a bulira megyünk, ami épp akkor van amikor pénz, idő engedi.
Azt néztük meg ami harmincadikán volt.

A szokottnál színvonalasabbra sikerült! Nem csípőre baszott kézzel álltam a zene miatt a placc közepén, ami igen üdítő élmény volt.
Továbbá iszonyatosan sokan voltak, nem is hittem volna. Mind a két terem (táncolós) jócskán bővelkedett emberekben, ezt szeretem. Azon csoporthoz tartozunk akik, ha jó a zene elsőként kezdik meg a tombolást. Erre volt lehetőség is.
Egyébként is stílusosnak tartom azt a helyet, tetszik a berendezése és ahogy az egész kialakításra került. Sok a hely!
Le lehetett ülni anélkül, hogy másik szájába lógjon bele az ember lánya, mindezt kényelmesen, meleg helyen. Csábító dolog ez, amikor kint tombolnak a mínuszok.

2 fajta lehetőség volt az ücsörgésen kívül, ahol megmutathattuk képességeinket.
1. Karaoke.
Nos, kihagytam mindenki örömére! Nagyon arra se mentünk, nehogy magával ragadjon a hév!

2. Tánc,
a parkett ördögeinek...+ azoknak akik, csak hiszik ezt magukról.
A retro részben töltöttünk több időt, utólag rájöttem tökéletesen megalapozta a szilveszteri bulira való ráhangolódásom, többnyire értékelhető volt a zene, igaz a "takarító nő" című örökzöld slágernél elvetették a sulykot.
Jó számot is kiemelnék, ami viszont a másik teremben volt hallható:





A partyfotókon való pózolás mééég mindig nem az erősségünk, most is kihagytuk. Ám a képeket megnéztem. Az a kanapés, fekete-fehér falas dolog nekem nem jön be, A képek élesek, tiszták de ez a minimum amit elvár a fotóra ácsingózó.
Azt sem értem, hogy ugyanarról a társaságról minek feltenni egy rahedli képet...de hát  nem én vagyok a fotós, sem a szervező.....


Összességében véve kivételesen megérte kiadni érte a pénzt.

1 megjegyzés:

  1. Szia! Jókat röhögtem ezen a blogon, remélem fogsz még írni! Linkeltelek a blgomról, ha nem baj. Ha valamiért baj, csak szólj! :)

    VálaszTörlés