2015. február 15., vasárnap

Eltűntem ...

Nos igen, szánom bánom... vizsgáztam és költöztem.. na meg elkapott a takonykór is ...
Viszont megújulva térek vissza.

Lemaradtam pár nagyszerű eseményről, pedig igazán csodálatos posztok születtek volna, de sebaj ezt biztos a sors akarta.
Felvenném a fonalat itt, a szerelmesek napja után egy nappal.
Vizsgák után édes a pihenés sőt illik is khm jól kirúgni a hámból...
Persze, más dolga sincs ilyenkor az egyébként dolgozó egyetemistának, mint rohanni az első buliba amit csak meglát. Természetesen az összesben voltam, a maradékra is  elmegyek, csak erre van pénzem és időm!

Lássuk csak mire számíthatunk ebben a hónapban még
Van ez a bizonyos l betűs egyesület. Igazából eddig én nem sok értelmes dolgot nekem ez az oldal, egyesület nem adott.

02.15- azaz ma lehet társasozni. Erről még el is tudom képzelni, hogy jó program, megfelelő emberekkel.
02.20. Valami beszélgetés a mellekről.. alapjában véve lehetne érdekes is, ha a kíváncsiságom nem törné le szinte minden liftes program által okozott csalódás.(ezekről majd. talán. egyszer. írok)
02.21 Farsangi party. Nem is tudom fizetnék e érte, már pedig kellene. Az eseményt alig igazolták vissza, túl jó promo nincs is hozzá. A meghívottak száma sem túl magas, nem hiszem, hogy ölnék bele pénzt, jelmez, belépő, innivaló.

Más nőknek szóló program (itt tekintsünk el attól, ami már elmúlt):
Nincs, vagy én vagyok olyan nyomorult, hogy nem találom.

Egyéb:
02.20. lehet farsangozni fiúknak, lányoknak vegyesen a hatodik kerület eme csillagában. (btw a 27. nem a nők napja ott, kerüljük)

Több, olyat is találtam, ami már a hónapban nem lesz illetve, nincs feltüntetve csak az e heti. Sz@r ügy.

Mostantól sokkal rendszeresebb leszek! :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése