2015. február 28., szombat

A reklám(ok) helye

  Utálom a reklámokat, de! mindig vannak reklámok amelyek erre rácáfolnak. Youtube-on kezdtem először keresgélni és találtam néhány igen jót! Anno, még egy egyetemi feladatba volt beleépítve pár reklám, amikor is keresgélés közben rábukkantam néhány ( igazából nem csak néhány ) idevágóra is.

Újra előszedtem a témát, ki is válogattam néhányat:

Ikea:


Hyundai:


Boisvert: 


Toyota:


D&G:






















Ezek mind, mind a pozitív példák voltak :)
Találtam sajnos pár "éééérdekeset". 

Csak ezt teszem ide be...

A koncepció a következő, apuci hazamegy anyucihoz, és rinyálva közli, hogy a melegek is házasodhatnak... ami valószínű, hogy romlásba taszítja a civilizációt, az ő házasságukról nem is beszélve. El tudom képzelni, hogy ez történik, ha apuci és anyuci öntudatra ébred s  rögtön össze akar házasodni a vele azonos nemű szeretőjével. Minden heteroszexuális házasság erre fog rámenni...már látom magam előtt.
Ami még ennél is valószínűbb az az, hogy majd elkezdik utálni a gyereket. Biztos, hogy az addig harmonikus családi életet élő heteroszexuális párok a gay marrige bevezetésének második napján kidobják a kukába az addigi életüket, a gyerekkel együtt!!! csak mert vadidegen azonos nemű emberek összeházasodnak. ÉÉÉÉÉs szépen, lassan kihalunk....  az egész emberi faj. True Story....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése